10 nejlepších hlášek z Hry o trůny 5x10: Mother's Mercy

To nejlepší z finále Game of Thrones.
Poslední věc, kterou na tomto světe uvidím bude ten její pohled, potom co je zklamu.
Vím, co je Ramsay zač. Vím, co mi udělá. Jestli mám ale zemřít, ať se to stane dokud je něco z mého já stále zachováno.
Do toho, splň svou povinnost.
Víš kdo jsem. Jsem Arya Stark. Víš kdo jsi ty? Jsi nikdo. Jsi nic.
Jsem rád, že Trystane půjde s námi, zdá se, že je to milý hoch. Máš štěstí. Domluvené sňatky bývají málokdy tak dobře domluvené.
Nevybíráme si, koho milujeme. Je to prostě, no, mimo naši kontrolu.
Moje Valyrianština je trochu nozdra (nostril zní jako rusty).
Pokud tě někdy zabiju, tvoje oči budou otevřené dokořán.
Je to ten nejtvrdší chlap bez koulí, kterého jsem kdy potkal.
Za Hlídku.

Zdroj: TV Quotes
Sdílet na Google Plus

Článek publikoval(a): Alesia

"You don't just give up. You don't just let things happen. You make a stand! You say no! You have the guts to do what's right, even when everyone else just runs away."
"Don't let the muggles get you down."
    Blogger Komentáře
    Facebook Komentáře

0 komentářů:

Okomentovat