10 nejlepších hlášek z Hry o trůny 5x09: The Dance of Dragons

To nejlepší z deváté epizody páte série Game of Thrones. Připomeňme si hlášky z pondělního dílu. Dobré hlášky má jako vždy Tyrion, který tvoří velkou část hlášek v tomto článku velmi zajímavým rozhovorem s Hizdahrem.

Alliser: Máš dobré srdce, Jone Snowe. Všechny nás to bude stát život.

Prince Doran Martell: Většina z Dorne chce válku. Ale já jsem viděl válku, viděl jsem hromady těl na bojištích a viděl jsem sirotky hladovějící ve městech. Nechci vést své lidi do takového pekla.


Doran: Vaše rebélie je u konce. Můžete mi přísahat svou oddanost nebo zemřít. Věřím v druhé šance. Ale nevěřím ve třetí.


Ellaria: Vše se mění, koho bychom měli milovat a koho ne. Jediná stálá věc je, koho chceme.


Stannis Baratheon: Někdy si člověk musí vybrat. Někdy si svět prosadí svoji. Pokud muž ví, kdo je a je věrný sám sobě, volba není vůbec volbou. Musí naplnit svůj osud a stát se tím, kým je předurčen být, i když se mu to nelíbí.


Hizdahr zo Loraq: Za svůj život jsem v této aréně strávil mnoho času a dle mé zkušenosti, větší muži vyhrávají nad menšími mnohem častěji než naopak.


Tyrion: Dle mě bylo ve světě vždy až moc násilí. Nemusím ho vyhledávat i ve svém volném čase.


Hizdahr: Trochu nepříjemná otázka, ale jaké velké činy byly kdy dokázány bez zabíjení a krutosti?


Tyrion: Je jednoduché plést si co souvisí s čím, obzvlášť, když vše hrálo ve váš prospěch.


Tyrion: Jste velmi výřečný muž. Neznamená to, že se mýlíte. Dle mé zkušenosti, výřeční muži mají pravdu stejně často jako imbecilové.


Zdroj: TV Quotes
Sdílet na Google Plus

Článek publikoval(a): Alesia

"You don't just give up. You don't just let things happen. You make a stand! You say no! You have the guts to do what's right, even when everyone else just runs away."
"Don't let the muggles get you down."
    Blogger Komentáře
    Facebook Komentáře

0 komentářů:

Okomentovat