Dopis Merlinovi (sloh - fiktivní dopis osobnosti/postavě)

V .................... dne .......................

Drahý Merline,

jsem Tvá velká fanynka a v tomto dopise bych chtěla vyjádřit, jak moc Tě obdivuji. Ano, neznáš mě, nikdy jsme se nepotkali, ale já znám Tebe až moc dobře.
Už od chvíle, co jsem začala sledovat Tvůj příběh, bylo prakticky nemožné přestat. Na každý další díl jsem se těšila víc a víc. Nejdřív ses mi moc nelíbil, ale získal sis mě svou dobrotou, magií a ochotou pomáhat.
Muselo pro Tebe být asi těžké dostat se až tam, kde jsi teď. První setkání s velkým drakem a odhalení Tvého poslání - ochrana Artuše, byl jen krok od velkého dobrodružství. Nejspíš sis ze začátku myslel, že je Artuš jen namyšlený princ a bude pro Tebe těžké chránit ho. Přesto se díky Tobě změnil a začal brát ohledy i na ostatní neurozené obyvatele Kamelotu. Hlavně nezapomeň, že si Tě opravdu váží, i když jsi jeho sluha. Zažili jste toho spolu tolik, že by byl ochotný za Tebe položit život. Aniž by si to Artuš uvědomoval, Ty jsi mu dopomohl stát se lepším mužem, a nyní dokonce i králem! Myslím, že už je na čase, aby se všichni dozvěděli o Tvých schopnostech. Artuš Tě má opravdu rád a nedovolil by, abys byl potrestán.
Zbožňuji magii a vše s ní spojené, proto není možné, aby se mi Tvůj příběh nelíbil. Posílám Ti tento dopis a věřím, že pomocí Tvých magických schopností se k Tobě dostane a přečteš si ho. Pokud by byla možnost, abych mohla Tebe a Artuše navštívit, určitě se mi ozvi.

S pozdravem

Tvá velká obdivovatelka
Sdílet na Google Plus

Článek publikoval(a): Alesia

"You don't just give up. You don't just let things happen. You make a stand! You say no! You have the guts to do what's right, even when everyone else just runs away."
"Don't let the muggles get you down."
    Blogger Komentáře
    Facebook Komentáře

0 komentářů:

Okomentovat