Můj pokoj (sloh - popis místnosti)

´
Můj pokoj

Náš byt se nachází ve druhém patře a v něm je umístěn i můj pokoj, který sdílím se svým mladším bratrem. Pokoj není příliš velký, ani přepychově zařízený, ale přesto ho máme rádi.
Do pokoje se vchází dveřmi z malé, podlouhlé chodby. Jelikož se náš byt nachází v podkroví, vlastní i náš pokoj dvě střešní okna. Na zemi je modrý koberec a v místnosti je všechen nábytek vyroben ze světlého dřeva. Stěny jsou vymalované bílou barvou, která prosvětluje celý pokoj. Vlevo od dveří stojí knihovna a v ní jsou seřazeny všechny naše knížky. V dolní části knihovny jsou vystavena bratrova autíčka a vojáčci. Mezi knihovnou a postelí se nacházejí dvě stejné skříně, kde máme oblečení. Pod oknem, které je dál od dveří, mám svoji postel. Nad hlavou postele mám pověšenou poličku, na kterou si dávám mobil, který mě ráno budí do školy. Vedle mé postele, mezi okny je stoleček a na něm televize. U zdi naproti mé posteli leží postel mého bratra. Těsně za ní u vchodu do pokoje má bratr pracovní stůl. Na stole i v něm jsou jeho věci - školní potřeby, učebnice a počítač. U stolu samozřejmě nechybí ani modrá židle.
Přestože v pokoji netrávím mnoho času, nikdy bych ho za žádný jiný nevyměnila.
Sdílet na Google Plus

Článek publikoval(a): Alesia

"You don't just give up. You don't just let things happen. You make a stand! You say no! You have the guts to do what's right, even when everyone else just runs away."
"Don't let the muggles get you down."
    Blogger Komentáře
    Facebook Komentáře

2 komentářů: