Jak to vidí pes: Ranní venčení



• Sice je ještě tma, ale vím, že za pět minut lidem zvoní budík, vstávám.
• Chce se mi.
• Oblíznu člověku ruku.
• Ucuknul, ale oči neotevřel.
• Tak tedy ucho, to zabere.
• On si dovolil mě odstrčit, tak to tedy ne!
• Olíznu mu pusu.
• Člověk se vzteká, kouká na hodiny a s hlasitým bručením vstává.
• Hurá jde se ven, běžím ke dveřím.
• Stojím tu už 10 vteřin. 10! Kde je? Mně se chce!
• Člověk stojí v kuchyni a se zavřenýma očima si dělá kafe. to je ale nekázeň. Trochu štěknu.
• Ignoruje mě! Štěknu hlasitěji.
• Jaký pššt? Máme jít ven přece.
• Á pozor, člověk se blíží ke dveřím. Hurá!
• Běžím ke dveřím.
• A zase nic, šel do koupelny. No to teda ne! Jdu za ním.
• Nasazuju hypnotizující pohled a kdykoliv se na mě podívá, naznačuji směr, jakým má jít.
• Nefunguje to.
• Znovu štěknu.
• Už ani pšt, zase mě ignoruje.
• Pozor, opět jsme v pohybu!
• Běžím ke dveřím.
• Grr, nic, natahuje na sebe oblečení. To přece nepotřebuje, já chci ven a to hned!
• Teď to vypadá nadějně, běžím ke dveřím, teď to na stopro vyjde.
• Co to dělá? Kam zase jde? Kňourám.
• Že bych mu to udělal na koberec? Pomsta by byla sladká!
• Začínám opravdu uvažovat, že pomstu provedu. Ten trest mi za to stojí.
• A dost! Už se nedá nic dělat. Vzdávám to, jdu na koberec.
• Vrací se, konečně. Takhle blízko u dveří ještě nebyl. Běžím ke dveřím. Namáčknu se na ně tak, abych byl venku jako první.
• Člověk mi nasazuje obojek a vodítko. Yes!
• Něco hledá to snad ne! Jdeme už!
• Zkouší mě, jestli mu to nenajdu. Ha ha, nezájem, jdeme ven.
• Asi to našel, otvírá dveře.
• Stíhám se vmáčknout do dveří, ještě než jsou dostatečně otevřené, ha! Rekord! Takhle malou škvírou jsem se ještě neprotáhl a to mám měchýř k prasknutí!
• Ten člověk furt není hotový, já už mám vážně krizovou situaci! V takovém případě nejsou boty potřeba!
• Běžím dopředu, obojek mě škrtí, ale já si toho nevšímám. Dostanu se ven, i kdybych ho tam měl odtáhnout.
• Konečně už jde, tak blízko!
• Už skoro nemůžu dýchat, ale na tom nezáleží.
• Člověk otevírá dveře ven. Ženu se jak splašený. Konečně venku!
• Jsem venku, tolik nových zajímavých věcí a pachů k prozkoumání.
• Neuvěřitelné kolik psů mi tu nechalo esemesky. Musím to vše přečíst.
• Člověk mi něco říká. Cože? Jó, jestli nechci čůrat. Nene, já si to šetřím na odpovědi.
• Zase něco remcá. Ignoruju ho.
• Holt si bude muset počkat. Ještěže už ho mám odhadnutého, jak dlouho tu vydrží, než to zabalí. Hodlám toho času využít, žádná rychlovka, já čekal doma, teď si počká on!
Sdílet na Google Plus

Článek publikoval(a): Alesia

"You don't just give up. You don't just let things happen. You make a stand! You say no! You have the guts to do what's right, even when everyone else just runs away."
"Don't let the muggles get you down."
    Blogger Komentáře
    Facebook Komentáře

0 komentářů:

Okomentovat